fredag den 24. maj 2013

Undskyld jeg kom for sent, men jeg sov over mig...

Jeg kom til at glemme at blogge. I noget der minder om snart to år. Det var bare fordi, jeg var så træt. Og jeg opbrugte min kvote af brok ovre på det der Facebook jo. Men så kom jeg til at læse noget om den hæslige lille Emil fra Lønneberg, og så kunne jeg mærke, at det bare var alt for stort til en sølle Facebookopdatering. For det må da være noget, der ligger hele nationen på sinde. Emiiiiiiiil! Læste på TV2 at han bliver 50 år. Altså pænt inmponerende stadig at være så bundirriterende så!

Tid til offentlig bekendelse: Hadede du ikke også Emil fra Lønneberg bare en lillebitte smule? Sådan dybt inde i marven? Sådan en møgbelastende lille snotunge der ALTID lavede ballade... Jeg var forarget i min grundvold som barn. Hadede ham virkelig. Gør det stadig. Send ham dog på kostskole!

Det var bare det, jeg ville sige. Hej.

PS: I morgen skriver jeg noget pænt om nogen. Det lover jeg.



 

1 kommentar:

  1. JEG ER SÅ ENIG! Det var værd at vente 2 år på.

    SvarSlet