lørdag den 25. maj 2013

I'm so excited, and I just can't hide it...

Vi. Skal. Have. PIZZAAAA!!!! Bliver ærlig talt temmeligt ekstatisk ved tanken om den runde, ostefyldte spise. Den første der nævner transfedtsyrer, iskæmisk hjertesygdom og kalorietabel får en huskekage!

Nåmen altså... Vi skal synde. Og drikke sodavand til. Jeg danser lidt indeni, kan jeg mærke. Hvis jeg var sådan en, der spiste snolder, så ville jeg faktisk også spise dét! Lørdag ER bare ikke noget dårligt dyr!

I går kom jeg for skade at drikke 100 liter vodka. Var et hændeligt uheld. Sker for selv den bedste! Havde iført mig noget stram-ind-og-op strømpebuks der dublerede som træningsinstrument, når de skulle trækkes op. Hold nu op en strabadserende affære! Var nær aldrig kommet i dem og turde ikke gå ud og tisse hele aftenen af frygt for ikke at få dem på igen. Min pæne, gamle mand havde kørt mig hen til noget voksenaffære, hvor de andre børns forældre sad ved et pænt bord og drak fine vine og spiste ost med mug. Var den eneste i hele selskabet med flot torturstrømpebuks og Karloff Vodka fra Bilka. Opførte mig enormt artigt og sagde flotte ord som "inkluderende", "stigmatisering" og "Nej tak, jeg har ikke lyst til et glas vin". Vanen tro kørte vi lidt i midnat, hvor jeg har for vane at forvandle mig til et græskar... Hvis græskar er en metafor for meget træt lille dame, der skal rigtig meget i seng.

Men 100 liter vodka kan godt give lidt helbredskvaler dagen derpå. Tvivlede et kort øjeblik på, at jeg nogensinde skulle blive ædru igen. Der kl. 8.30 i morges, hvor jeg stadig var lidt besoffen. Så derfor må vi få PIZZAAAAAAA!!!! En nr. 3 med chili og hvidløg og en nr. 4 uden løg! Hurra!

Hvad skal du ha'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar