søndag den 17. juli 2011

Nåmen, så fuck fuck da...

Ved et hændeligt uheld kom jeg til at lade være med at have et liv i dag. Den næsvise læser ville måske se sit snit til at slippe et spagt "også i dag", men så må jeg nok se mig nødsaget til at gøre opmærksom på, at jeg faktisk var ude af mit hus så sent som i fredags!!!

Men det var slet ikke for at prale af min rejseaktivitet, jeg startede dette indløg. Det var faktisk fordi, at jeg på min deroute ned omkring det der indernetto spottede en trend, der åbenbart dikterer, at vi nu skal til at nedlægge vores blogs akkompagneret af tårevædede og selvhøjtidelige mindeord. Og jeg var jo først lige kommet i gang? Det er så straffen for at være omkring 12 år for sent ude! Farvel er det nye sort...

Men jeg må jo til det. Denne gang venter jeg altså ikke næsten hele Justin Biebers levealder med at være smart med de smarte.

Så kære fans elskede venner (alle seks),
Tak for en god uge i Blogland. I har fulgt mig gennem op- og nedture. Tømmermænd og tørke. Vægtsvingninger og PMS. Men nu er jeg kommet til den erkendelse, at jeg er tømt for ord og mindeværdige erkendelser og desuden føler jeg mig også lidt for kendt til det her sted efterhånden!, og jeg har derfor taget en moden og velovervejet beslutning om at stoppe mens legen er god. Mit hjerte kan ikke bære, at der skal gå så lang tid mellem de seriøse og dybe opdateringer, så vil jeg hellere tage konsekvensen af min lyriske overgangsalder og sige farvel i tide. Vi vil altid have minderne!

For nu.... -FrikadEllen

PS: Jeg har taget kage med, fordi det virkede som en pæn gestus! Vi skrives ved i morgen...


2 kommentarer:

  1. Godt at høre, at du ikke lukker ned efter en uge, da!

    SvarSlet
  2. Neeeeeeeeeeeej! Det må ikke ske.

    SvarSlet