torsdag den 21. juli 2011

Fri mig for offentlig transport!

Der er noget, jeg ikke forstår. Eller, der er meget, jeg ikke forstår, men én ting undrer mig især lige pt. Hvorfor er det, at nogle mennesker åbenbart har helt enormt svært ved at forstå, at jeg ikke gider lytte til det samme musik som dem i bussen?! Jamen for fucks sake altså, KØB DOG NOGLE HØRETELEFONER!!!!! Fandme lige før jeg rejste mig fra mit sæde og spurgte Irriterende Snotunge Med Slikhår, om han ville låne mine (som jeg iøvrigt havde i tasken for at skåne mine medmennesker for lyden af Lillens Nintendo DSi).

Så sad jeg ellers der og passede mig selv, min femårige og mine 118 poser med udsalgsvarer og var tvangsindlagt til at høre ham der 50 Øren rappe sig gennem noget fortælling om, at nogen skulle sippe Bacardi in da club, fordi det var Shortys fødselsdag.

2 spørgsmål!
1: Er man overhovedet gammel nok til at komme in på da club, hvis man tolererer at blive tiltalt "Shorty"?
2: Hvad rager det mig???!!!

Håber fandme både 50 Øren og Shorty vågner med kodyle tømmermænd, og at Irriterende Snotunge Med Slikhår kommer i seng uden aftensmad! Nå!

3 kommentarer:

  1. Jeg vil da gerne sippe bacardi in da club. Lyder spas... :o)

    SvarSlet
  2. Altså men problemet er jo at selvom folk har høretelefoner, så kan man STADIG høre hvad de hører. Og dét synes jeg faktisk er mere irriterende! Så køb da nogle ORDENTLIGE ørebøffer. Christ!
    I kystbanetoget mødte jeg en dag en fyr, da sad med hørebøfferne om halsen og havde skruet heeeelt op for iPod'en. But whyyyyy??? Hvorfor skulle vi tækkes med den lortemusik? Så tag dog bøfferne på! Idiot!!!!

    SvarSlet